bawmy się kulturalnie

Jakimi rzeczami musi się odznaczać dobra oferta handlowa? Co to są stocki magazynowe i w jaki sposób je rozreklamować?

Gdy mowa o handlu bardzo ważne jest dotarcie z informacją do potencjalnych klientów. Nawet gdy posiadamy świetny produkt to i tak trzeba potrafić go dobrze zaprezentować, aby potencjalni klienci chcieli dokonać u nas zakupu. Tak samo jest kiedy sami jesteśmy producentami takich artykułów. Bez dobrej oferty będzie nam trudno się przebić.

odzwierciedlenie - buty
Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com

Gdy sprzedajemy stocki magazynowe czyli towary niesprzedane w różnych sklepach, które sklepy wysprzedają, ponieważ są zamrożonym kapitałem. Ważne, aby dobrze się rozreklamować. Firmy skupujące takie stocki mogą odkupić towar markowy często za cenę niższą nić normalnie. Dlatego może to być dobra oferta, bo jest przy okazji możliwość zaproponowania niskiej ceny klientom. To właśnie może okazać się w tym wypadku naszym atutem, to znaczy markowe artykuły za niższą cenę (zobacz dalej).

Niektóre z firm proponują tylko oferty hurtowe, to znaczy, iż towary możemy kupić w tego typu miejscu nie na sztuki, lecz w dużej ilości. To często oferta kierowana do większych firm, które zaopatrują swoje sklepy w duże ilości towarów w jednym czasie. Natomiast nawet osoby mające sprzedaż hurt dobrze aby pochwaliły się dobrej jakości ofertą handlową. Jakimi zasadami kierować przy robieniu oraz dystrybucji takiej oferty?

Oferty tego typu, jakie wysyłamy do ewentualnych klientów muszą mieć dobry tytuł. Tak, by konkretna osoba chciała w ogóle do takiej oferty zajrzeć. Istotną rzeczą jest rozsyłanie ofert na imiennego mejla. To znaczy nie na skrzynkę ogólną firmy, gdzie nikt na taką ofertę nie zajrzy, ale do konkretnego człowieka, jaki podejmuje decyzje w sprawie zamówień. Warto poświęcić więcej czasu by taki kontakt zdobyć. Musimy również upewnić się, iż wysłaliśmy swoją ofertę do firmy, która może być zainteresowana takim produktem. Takiej, która może potrzebować naszych produktów. Oferta powinna być konkretna. Nie możemy długich opowiadać na parę stron. Co istotne, trzeba wykazać konkretną korzyść, jaką klient uzyska nabywając nasz produkt. W takim kontekście przecież analizuje taką ofertę ewentualny klient. W ten sposób możemy przekonać go do zakupu naszych produktów (więcej na tej stronie).